[smartdoctor] Re: nedjeljom u 2

  • From: Vesna Oršulić <vesna.orsulic@xxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 30 Dec 2014 08:44:08 +0100

Mislim da se mi obiteljski liječnici kao advokati svojih pacijenata još više
trebamo zalagati za smanjenje medikalizacije i za imenovanje problema pravim
imenom.
U tome trebamo nastupati sami, ali i zajedno sa kolegom Torreom.
Ljudi koji su ostali bez posla, koje partneri tuku ili varaju, čija djeca ne
uče i imaju jedinice nisu apriori u depresiji već imaju egzistencijalne
probleme i ne trebaju odmah biti na anksioliticima ili antidepresivima.
Mislim da je to nama jasno, ali prosječnom pacijentu, a i sustavu to nije jasno
ili ne žele da im bude jasno, a nema drugih koji će to i dalje objašnjavati
osim nas samih.
Mislim da bi u tom smislu IO KoHoma trebao dati javnu potporu Torreovim
zalaganjima.
Što vi mislite o tome???
Pozdravčić i u Novoj