[smartdoctor] Re: nedjeljom u 2

  • From: "aleksandar ljubotina" <dmarc-noreply@xxxxxxxxxxxxx> (Redacted sender "alexandar_ljubotina@xxxxxxxxx" for DMARC)
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 30 Dec 2014 11:03:20 +0000 (UTC)

Za prepoznatljivost S/LOM-a kao ključnog liječnika u rješavanju psiholoških (
ne psihijatrijskih) problema svojih pacijenata potrebno je nastupiti autonomno.
Uz pomoć naših udruga i katedri obiteljske medicine trebali bismo organizirati
edukaciju iz psihološkog savjetovanja koja bi nama S/LOM-ovima omogućila ili
potvrdila kompetenciju koju već imamo. Neosporno je da  u svakodnevnom radu
pomažemo pacijentima koristeći mnoge elemente iz različitih psihoterapisjkih
usmjerenja, a da toga nismo svjesni ( aktivno slušanje, tehnike rješavanja
problema, konfrontacija, klarifikacija itd).Drugim riječima, nije cilj da mi
budemo u timovima psihijatara, pa zvali se oni Torre, Popović,Đorđević...), jer
nećemo postići prepoznatljivost,  već je cilj nastupiti prema javnosti
samostalno, a da psihijatri eventualno budu u našem timu. Vrijedi raditi na
tome, zar ne?
            Pozdrav sa suncem okupanog i snijegom okruženog  Kvarnera

                                                                          Saša