[smartdoctor] OBAVIJEST - VAŽNO!

  • From: Senad Muslić <senad.muslic@xxxxxxxxxxx>
  • To: KoHOM LISTA <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 30 Dec 2014 09:47:31 +0100

Kolegice i kolege,

       zadnjih dana su mnogi od nas dobili obavijest iz HZZO-a (Regionalni ured
Zagreb) da u cilju ugovaranja za slijedeće ugovorno razdoblje žurno dostave
novo Odobrenje za rad (licencu) u HZZO.

       Obzirom da je veliki broj kolega zahtjeve za produljenje licence
dostavio u Komoru dosta kasno, iz objektivnih tehničkih razloga nije bilo
moguće u tako kratkom vremenu riješiti sve zahtjeve, postoji mogućnost da svaki
županijski povjerenik Komore zainteresiranim kolegama potpiše potvrdu kojom
dokazuje da je na vrijeme poslan zahtjev za produljenje licence, odnosno da svi
takvi kolege zadovoljavaju uvjete za novu licencu.

       Danas sam razgovarao s voditeljem i šeficom ureda za ugovaranje RU
Zagreb i stoga vam javljam kakvo je stanje vezano uz njihov dopis: oni su ga
poslali kao pripremu za buduće ugovaranje i nije potrebno slati nikakve potvrde
niti zvati Komoru ili HZZO već, kada se dobiju nove licence, potrebo ih je
kopirati i poslati na adresu RU Zagreb, Odjel za ugovaranje, Mihanovićeva 3,
Zagreb.

       Također sam razgovarao s nadležnima u Direkciji HZZO-a i oni su
obaviješteni da je u tijeku proces relicenciranja i da će dostava novih licenci
kasniti, a danas će o tome dobiti i pismeni dopis predsjednika Komore.

S poštovanjem,

Senad Muslić, dr.med.,spec.OM
Predsjednik Povjerenstva za PZZ HLK