[smartdoctor] Re: kontrola bolovanja

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 4 Jun 2012 18:31:14 +0200

draga kolegice
nemoj se bojati tih kontrolora i zastrasivanja.
istina je da je nas potpis na doznakama,
ali isto tako je na doznaci i broj spisa upucenog nadleznom LPu nakon
isteklog roka bolovanja- ono sto nam kontrolori produzuju. tako da za
produzenja nakon proteklog najduzeg roka nikako ne mozemo mi biti odgovorni
- to je u nadleznosti kontrolora.

primjetila sam da u Zagrebu i zagrebackoj zzupaniji bolesnici sami odlaze
sa med.dokumentacijom kontrolorima da im se produzi (ili ne) bolovanje. kod
mene to nije tako vec kontrolori dolazi kod mene u ambulantu. ovo prvo mi
se vise svidja : nek se kontrolor raspravlja sa pacijentom :-).

poz

Dana 4. lipnja 2012. 18:17 Jasna Ercegović <jercegovic66@xxxxxxxxx> je