[smartdoctor] Re: kontrola bolovanja

  • From: Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 4 Jun 2012 22:28:41 +0200

Kolegice!
To što dolazi kontrola iz Zagreba nema nikakve veze sa tobom ili
tvojim pacijentima.
Naredba je stigla "odozgo", da se zatvaraju duga bolovanja (recesija,
valjda ti bolesni trebaju spasiti hrvatsku ekonomiju). Tobože se režu
troškovi na sve strane, a kao i obično, sirotinja će prva platiti.
Kontrolori iz Splitsko-dalmatinske županije su upućeni na kontrole
dugih bolovanja u Dubrovačko-neretvansku županiju. Lakše je zaključiti
 bolovanja ljudima koje ne poznaješ, a onda pobjegneš u svoj grad gdje
te ne mogu naći. Meni to samo govori da oni iz HZZO-a dobro znaju da
rade neugodne i nehumane stvari.
Umjesto da se pritisnu malo oni iz Invalidskih komisija koji i dalje
bolesne vraćaju da invalidnost ne postoji ( kod mene na bolovanju
pacijent 3 godine zbog inoperabilnog glioblastoma mozga, poluoduzet, i
svakih 6 mjeseci stiže rješenje "invalidnost ne postoji" - valjda
čekaju da priroda sama riješi problem).
Na ovaj način samo nam oduzimaju dragocjeno vrijeme za rad sa
pacijentima. Što im ne idu u kontrole po kućama, kao što je pisalo u
novinama da imaju pravo. Neće, jer se boje, a mi smo im štit od bijesa
pacijenata.
Ne bi im trebalo pomagati, neka rade za što su plaćeni.
Nemate se čega bojati, oni se boje puno više nas i naših pacijenata.

4. lipnja 2012. 19:10 korisnik Jasna Ercegović