[smartdoctor] Re: kontrola bolovanja

  • From: "Ljiljana Ćenan" <lmilicev@xxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 04 Jun 2012 18:40:53 +0200

Tražite da znate točno kad će doći, jer oni ionako ne smiju opstruirati rad s
pacijentima.Naručite
te pacijente u ambulantu i uvedite ih kad kontrolori budu, neka ih oni
pogledaju i neka im oni kažu
da su dugo na bolovanju, i svoj prijedlog rje&scaron;avanja njihove
situacije.Ja sam tako
radila.Pozdrav. od seoske doktorice.> Po&scaron;tovani kolege!> > Danas me
nazvala &scaron;efica
kontrolora iz HZZO-a PU Split najaviv&scaron;i mi> slijedeći tjedan kontrolu iz
Zagreba zbog par
dugih bolovanja. Malo> sam se iznenadila jer svaka dva tjedna mi uredno dolazi
kontrolorka> koja je
nadležna za moju ambulantu i po sat i vi&scaron;e vremena uredno>
&quot;proče&scaron;lja&quot; sva
bolovanja i navedena &quot;sporna bolovanja poradi kojih> dolazi delegacija iz
Zagreba&quot;- uredno
produžuje. Spomenuv&scaron;i joj moju> nadležnu kontrolorku koja je upoznata s
tim bolovanjima i
koja ih> redovno produžuje, odgovorila mi je :&quot;Kolegice VI ste ODGOVORNA
za ta> bolovanja, a ne
kontrolorka jer je VA&Scaron; PEČAT na doznakama&quot;!> Koliko je meni
poznato, postoje utvrđeni
zakonski rokovi prema vrsti> dijagnoza unutar kojih je  LOM nadležan za
bolovanje, a nakon
&scaron;to> protekne taj rok LOM je dužan uputiti pacijenta  povjerenstvu
lokalnog> PU  koje dalje
utvrđuje   potrebu daljnjeg bolovanja i koje je i> NADLEŽNO za nastavak
bolovanja. Ili se možda
varam? Pa čemu onda služe> kontrolori?Da opstruiraju rad u ambulantama i
&scaron;etaju kao policajci
a> da pri tom ni malo ne odgovaraju za ono &scaron;to svojim pečatom i
potpisom> utvrde ono za
&scaron;to su i ovla&scaron;teni? Izgleda da smo mi odgovorni za sve> kad se
nema novaca pa se traži
dežurni krivac za sav kaos u ovoj> lijepoj na&scaron;oj! Ni prethodne dvije
kontrolorke nisu mogle
rije&scaron;iti par> dužih bolovanja, mirovinsko također, a sad sam na kraju ja
ODGOVORNA> za ljude
koji imaju te&scaron;ke psihičke dijagnoze i koji su na grbači ovog>
dru&scaron;tva samo zbog toga
jer im je to dru&scaron;tvo to i omogućilo!  Pozdrav> iz Ka&scaron;tela!>