[smartdoctor] Re: kontrola bolovanja

  • From: "Dr. Semira Harcevic Vasilik" <ord.opce.med.semira.harcevic.vasilik@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 5 Jun 2012 17:56:53 +0200

I ja sam danas dobila usmenu obavijest svog kontrolora o dolasku kontrole iz
Zagreba: Radi se o osiguranici koja je 2-3 g. na bolovanju i 2 x na Iki bez
promjene RS osim liječenja! Dolaze  11.6.2012.g. javit će mi i sat dolaska!
Hoće li tražiti i osiguranicu kod kuće ili u ordinaciji - čut ću još!

      Semira