[smartdoctor] Re: kontrola bolovanja

  • From: "itomic" <itomic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 5 Jun 2012 22:53:36 +0200

PRAVO  NA BOLOVANJE ( PLAĆENO) je rentno pravo ..podliježe zakonitostima i
zakonima  onoga tko lovu ( rentu) daje ... jedno od rijetkih prava iz osnovnog
zdr. osiguranja u RH  koje je čak poprilično jasno definirano ... na bolovanju
si ( predmnijeva se iz objektivnih zdr. razloga koji te čine privremeno radno
nesposobnim) , ako poštuješ pravila igre onda i dobijaš tu razinu financijske
sigurnosti čak i ako ne radiš...