[smartdoctor] Re: kontrola bolovanja

  • From: Jasna Ercegović <jercegovic66@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 4 Jun 2012 19:08:47 +0200

Ma ne bojim se ja njih, imam ja sve uredne papire, ljudi su zaista
bolesni a i drago mi je da dođu i osobno se uvjere u trenutno stanje
(jedan je bio žrtva sustavnog mučenja u Manjači sa zaostalim teškim
P.T.S.P.-om ali je jadničak iz BiH pa se sada spori s našom državom,
drugi se dva puta pokušao ubiti, treći teški psihoorgansko izmjenjeni
ovisnik sa svim pretećim komorbiditetom) tih koji su na bolovanju i za
koje naše mirovinsko tvrdi da  su"INP".Jedva čekam! Nego mene smeta
što smo uvijek za sve mi dežurni krivci, mislim da oni nebi dolazili
da nemaju neki cilj, a vjerojatno pogađate što im je cilj: naći neku
rupu u zakonu pa jedva dočekati da nas za nešto okrive.
Kolegice Branka radim u Kaštel Sućurcu, u koncesiji sam, unutar zgrade
DZ. Pozdrav!