[smartdoctor] Re: interne uputnice

  • From: Tamara Drca <dr.tamara.drca@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 5 Jun 2012 09:38:47 +0200

U Zd je došla obavijest da se hitno u lab može vaditi kks,dks,CRP i kompl urin
s tim ako napisete e up vam se hitni nalazi dostavljaju iza 14 ili sutradan ako
je u pitanju popodnevna smjena!
Vise ne možemo napraviti hitno ast,alt,amilaze!
Zato sad pacijenti dobivaju up za hitne prijeme - interne i infekata a kolegama
nije drago !
Jeli ovo samovolja jedne sefice laba ili je to uobičajena priča ??

Poslano s mog iPhone uređaja