[smartdoctor] Re: interne uputnice

  • From: Brane Bračić <branislav.bracic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 4 Jun 2012 18:07:04 +0200

Nama u Šibeniku prije par dana stigla"naredba" od HZZO-a  da se očitujemo zbog
malog broja vađenja krvi po ambulantama.
Ja uopće ne vadim krv pa ću odgovoriti da tako štedim novac HZZO-a ili nešto
slični, ali i kolege  koje uredno vade krv isto se moraju očitovati???
Kada se bude vadilo više krvi u ambul. morat ćemo se očitovati  zašto puno
trošimo vadeći toliko krvi.
E, sad, izgleda kako god okreneš kriv si i moraš se očitovati.

pozdrav i Vodica, Divna