[smartdoctor] Re: FW: DORH

  • From: ambroz šutić <doktorlastovo@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@freeli" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 20 Sep 2014 07:50:03 +0200

Ne mora,ako nema osnove za kazneno djelo,a ovdje nema ni dima od kaznenog
djela,vec su trebali ispitati toga sto je prijavio zatvaranje bolovanja kao
kazneno djelo,njega procesurirat ili ga potjerat.niti zapocet bilo kakvu
istragu
Dana 20. 9. 2014. 06:15 osoba "Ljiljana Ćenan" <ljiljana.cenan@xxxxxxxxx>

JPEG image