[smartdoctor] RE: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Dežurstva u OBHPu

  • From: "dr.lada.grandic" <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 20 Sep 2014 07:34:37 +0200

Mi izmisljamo toplu vodu.Kad sam pocela raditi prije 39 godina mi iz opce smo
deuzrali u sklopu HMP koja se nalazila u krugu bolnice.Na prometne su isli oni
u kolima saniteta a sve drugo radili smo zajedno,a u kucne smo isli mi (za sve
timove)ficekom.Tada smo bili organizirani u sklopu MC.
Nakon x ?reformi evo nas opet na pocetku ali s novom nazivom
"OHBP"
Lp.Lada

Poslano preko Samsung Mobile uređaja