[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Dežurstva u OBHPu

  • From: "Vesna Potocki-Rukavina" <dmarc-noreply@xxxxxxxxxxxxx> (Redacted sender "vesnapotockirukavina@xxxxxxxxx" for DMARC)
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 17 Sep 2014 13:26:56 -0700

Jedva čekam izvješće ......
I opet zdravstvena politika ne želi učiniti svoj dio posla nego lopticu
prebacuje na koga drugog nego na obiteljsku ,a mi jedva čekamo da
pilotiramo.Samo me zanima gdje su stjuardese u tom pilotiranju ..Morena i njega
radna grupa nam je lijepo i jasno rekla gdje je glavni problem ,a za to netreba
puno pameti i davno smo to shvatili ..
.Otvorena vrata za sve pri ulasku u OHBP...NEKA TA POLITIKA KONAČNO KAŽE NARODU
,NEMOŽE TO TAKO I NAĐE MODEL PO KOJEM ĆE TO ZAUSTAVITI I RIJEŠITI. Pristajem na
pilotiranje u smislu  da im sugeriramo rješenja za to ali nikako se ne želim
igrati pilota  bez dobrog stjuarta ...bar ja ....

Vesna PR

 Subject: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Dežurstva u OBHPu
 To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
 Date: Tuesday, September 16, 2014, 8:54 AM

 Drage kolegice i kolege, kolega
 Lazić me zamolio da vam proslijedim informaciju da će dr
 Lazić i prof.Tiljak  iskustva i statističke
 pokazatelje ovog pilot projekta pripremiti i poslati na
 našu listu.

 U očekivanju izviješća pozdrav svima, Ines