[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: dokumentacija - centar za socijalnu skrb- osobe s oduzetom poslovnom sposobnošću

  • From: "Jasna Mv" <dmarc-noreply@xxxxxxxxxxxxx> (Redacted sender "jasna.vucak@xxxxxxxxx" for DMARC)
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 18 Sep 2014 01:32:41 +0200

Opet i opet jedno ministarstvo odreduje posao za nas. Molim od advokata poslati
dopis na sve relevantne adrese o potrebi definiranja platitelja za navedenu
uslugu jer ona ruku na srce nema direktne veze s zz nego s materijalnim
dobrima.
U ostalom onaj tko mu je tu poslovnu sposobnost oduzeo neka potvrdi da je i
dalje pri svojoj odluci ili to zahtijeva placanje vjestaka - najcesce
psihijatra?

Sent from my Iphone
Jasna
xx