[smartdoctor] dokumentacija - centar za socijalnu skrb

  • From: Ana Posavec Andrić <anaposavecdr@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 16 Sep 2014 21:30:22 +0200

jel imao ko od vas zahtjev centra za socijalnu skrb da se izjasni o
psihičkom stanju pacijenta, dal redovito uzima terapiju i kad je bila kod
psihijatra... ugl neznam smijem li im i koliko uopće odgovoriti. Uglavnom u
toku rastava u kojoj muž tvrdi da je ona luda, a ona da je on i stalno
teroriziraju i mene i policiju i centar... e sad razumijem ove u centru da
im nije ništ jasno, al opet mislim da nebi smjela davat njima podatke iako
nisu tražili dijagnozu ni ništa takvog ili?