[smartdoctor] Re: dokumentacija - centar za socijalnu skrb

  • From: Natasa Ban Toskic <natasa.bantoskic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Sep 2014 18:38:34 +0200

U NN 106/2014. od 2.9.2014. izašao je Pravilnik o sadržaju obrazca
mišljenja obiteljskog liječnika osobe lišene poslovne sposobnosti - a koji
je propisala ministrica Opačič. Stupio je na snagu 10.9.2014. Nije u
direktnoj vezi s vašim pitanjem, ali je za komentar - izgleda kao obrazac
za IK-u, a službeno duboko involvira som/lom u odizimanje poslovne
sposobnosti. Već sam poslala isti mail na listu prije nekoliko dana, ali ne
vidim ga, pa sorry ak se ponavljam.lp
Dana 16. rujna 2014. u 21:30 Ana Posavec Andrić <anaposavecdr@xxxxxxxxx> je

--
Nataša