[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: dokumentacija - centar za socijalnu skrb- osobe s oduzetom poslovnom sposobnošću

  • From: "itomic" <irenat@xxxxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Sep 2014 22:08:41 +0200

I po “ starom” Obiteljskom zakonu smo bili obavezani da na zahtjev CZSS za
osobe s oduzetom posl. sposobnosti izdamo mišljenje ( pismeno ). Kako ja takvih
imam 4-5 to sam i činila . Nije mi bilo teško jer tko bolje zna jesu li se
možda promijenile okolnosti ( zdravstvene ) koje su dovele do gubitka
posl.sposobnosti ( pošteno je i “ vratiti” posl. sposobnost nekome , ako su se
okolnosti promijenile. ) Mahom se radi o osobama koje su poslovnu sposobnost “
izgubile” poradi posljedica psihičke bolesti ( mada ne samo o njima ). Ne bunim
se poradi toga, nego me baca iz cipela što sad evo imamo i novi “definirani i
birokratski podebljan OBRAZAC” , i  što i nadalje neki drugi resor ( ovaj puta
socijala i ministrica trenutna Opačić) nastavljaju tradiciju po kojoj se u
zakone koji nisu izravno vezani uz zdravstvenu zaštitu određuje obveza
obiteljskog liječnika da daje mišljenje, da pri tome još i generira dalju zdr.
potrošnju ( priložiti mišljene svemogućeg SPECIJALISTA ) , a da pri tome ne
osjećaju potrebu da se definira tko će to platiti...Ako CZSS treba neko
mišljenje LOMa , ako Zakon dozvoljava i obvezuje da ga LOM da , ako bi se LOM
mogao naći i u situaciji da to svoje mišljenje “ brani” pred Sudom – onda
valjda treba i predvidjeti sredstva za platiti tu uslugu. kRAJNJE je vrijeme da
HZZO izaže iz ormara ( tj Riznice) i da sve parazdravstvene potrebe drugih
resora NAPLATI !
ITV