[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Dežurstva u OBHPu

  • From: Jasna Ercegović <jercegovic66@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 18 Sep 2014 06:34:50 +0200

Bravo Ida! Upravo prije nekoliko dana je moja pacijentica od 30-ak godina,
do sada zdrava, zbog nekakvih palpitacija sama odšetala na hitni interni
prijem gdje je kompletno obrađena i "nije se našlo supstrata" niti uzroka
smetnji, niti je bilo indikacija za hospitalizaciju,EkG i svi nalazi su
bili uredni. Dijagnoza je glasila: Opressiones thoracales.  Međutim kolega
( naravno) specijalizant je peporučio: T3,T4,TSH( koji su već urađeni i
koji su uredni-ali on to ne zna), UZV srca, Holter EKG, UZV abdomena i sa
nalazima pregled kardiologa!!! A ja koja sam specijalist ne mogu poslati
puno ozbiljnijeg pacijenta na UZV srca, ergometriju ili Holter bez
"blagoslova" kardiologa. Mislim da je svaki komentar suvišan! Lp svima!Jasna

Dana 16. rujna 2014. u 19:01 ordinacija Pavlić ordinacija Uichita <