[smartdoctor] Re: FW: DORH

  • From: "Ljiljana Klarin" <ljiljana.klarin@xxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 20 Sep 2014 09:33:59 +0200

Dragi svi, hvala vam na podršci. Iako znam da sam ispravno postupila i uputila
pacijenta u njegova prava na prigovor o zaključenom bolovanju u HZZO istog dana
zaključenja bolovanja, iako je HZZO potvrdio moju odluku o prestanku bolovanja,
iako se ne osjećam nizašto kriva, nije mi svejedno, niti ugodno to što su mi se
dva policajca upućena od DORH-a pojavila na vratima amulante. Pitali su me za
mog pacijenta ŠS, koji se žalio na svoju izabranu liječnicu zbog zaključivanja
bolovanja. Rekla sam policajcima da je to stvar HZZO-a, odnosno da se pacijent
ima pravo žaliti na Direkciju, budući mu je i LP PU HZZO-a zaključilo
bolovanje. Na to su mi policajci rekli da se isti ŠS žalio na sve strane i da
su oni došli uzeti izjavu i viditi o čemu se radi. Niti su se najavili, niti su
mi dali išta napismeno, niti sam ja išta potpisala, iako je jedan od njih sve
pisao što sam govorila.

Nazvala sam i naš PU HZZO da vidim da li je DORH došao i do njih. Do danas još
nije, a da li će, neznam. Konzultirala sam se i s med. rda. Rečeno mi je da
poslodavac mora poslati na izvanredni pregled radnika koji radi na poslovima s
posebnim uvjetima rada, ako je došlo do promjene zdravstvenog stanja.

Jedva čekam da idem u mirovinu, ako je uopće dočekam. Ovih stresova na radnom
mjestu, koji nemaju veze s našom strukom će me izluditi.

Pozdrav, Ljiljana Klarin