[smartdoctor] Re: FW: DORH

  • From: Berislav Bulat <berobster@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 20 Sep 2014 10:45:03 +0200

Poštovana kolegice Klarin,

nadam se da Vam je lakše nakon ovih komentara kolega, ali od prijepiske na
Listi rijetko kad bude neke druge koristi. Dok je to sve još svježe,
kopirajte barem ovaj Vaš opis događaja i proslijedite na e-mail adrese koje
smatrate relevantnim (KoHOM IO, KoHOM odvjetnik, HLK pravna služba
<http://www.hlk.hr/879>, DORH i HZZO Vaše županije - jednom po jednome ili
u bcc jer u sl. podijeljene odgovornosti neće se nitko osjetiti dužan
odgovoriti)... Neće Vas koštati puno truda pa Vam ne treba biti žao ni ako
ne dobijete nikakav odgovor.

Svakako jedino pitanje koje se postavlja, kako kolega Šutić upozorava, jest
odakle uopće ideja o prikupljanju informacija (kad se radi o već uhodanom
sistemu pri zaključivanju bolovanja, eventualno je zgriješio poslodavac ako
gdina nije uputio na MR kako su Vam pak oni rekli?) tj. jesu li to stvarno
kakvi pacijentovi poznanici htjeli Vas zastrašivati ili sl. što se znalo
događati, zar ne?

Berislav Bulat, dr. med.

Dana 20. rujna 2014. u 09:33 Ljiljana Klarin <ljiljana.klarin@xxxxxxx> je