[smartdoctor] Re: FW: DORH

  • From: "itomic" <irenat@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 19 Sep 2014 14:55:04 +0200

Svakako obavijestiti HLK, zatražiti da HLK provjeri jesu li dotični postupali
po zakonu ( koliko znam DORH postupa kod kaznenih djela – jel “uskraćivanje”
bolovanja koje je OPRAVDANIM potvrdio i osiguravatelj KAZNENO djelo??!!) ili su
zloporabili ovlasti ? Nadležni LOM je postupio po Zakonu, treba li ga u
ordinaciji islijeđivati?? Svakako poslati Komori !
Neki dan pacijentica oblatila nadl. LOMicu u novinama ( nakon što su svi
“iznad” LOMice potvrdili odluku o prekidu bolovanja )
http://www.jutarnji.hr/-ne-mogu-do-odstete-za-sudar-jer-mi-je-lijecnica-napisala-krivu-dijagnozu-/1219553/
 ..
ovaj je otišao korak dalje – DORH !?
Koji je idući korak – nije mi produžila bolovanje pa smo je opravdano
kamenovali ??