[smartdoctor] Dežurstvo

  • From: Jure Vujić <juvuje@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 20 Sep 2014 08:01:21 +0200

Dragi svi!
Mišljenja u vezi najave dežurstva LOMova i SOMova u OBHP su uglavnom protiv
i da je to još jedna nametnuta obveza koja nema rezona.
Moje mišljenje je da to uopće nije loša ideja- da će mo mi dobiti olakšanje
za naša dežurstva i podići kvalitetu dežurstava sa bolničkom logistikom. Pa
kolege mi smo kompetentni i za rješiti hitna stanja- to je u opisu naše
posla.
Ja sam radio 15 godina na zagrebačkoj hitnoj i uvjevaram vas da je dežurati
u ovakvim uvjetima kakvi nam se predlažu daleko lakše.
Uglavno se slažem s prof Tiljkom - treba pokušati novi iskorak da bi podgli
kvalitetu našeg rada tj zdravstvenu zaštitu naroda, kako ćemo znati ako ne
probamo.
To uopće nije u pitanju hoćemo li mi ili ne- za potrebe službe mi to moramo
osim zbog objektivnih razloga kad ne možemo- zar mislite da smo mi tako
bogato društvo da služba može uvažiti naše subjektivne osjećaje - želimo
ili ne.
Mislim da se kod nas javlja strah od novoga, nepoznatoga- pa je tako bilo
velikh prigovora, kod kolega, sa informatiazacijom u zdravstvu, za
rješavanje  u primarnoj hipertoničara, dijabetičara, KOPBovaca...
Pa da će biti više hitnih stanja u OHPB nego u redovnom radu naše
ambulante- to je sigurno, ali i na dežurstvu imamo više hitnih stanja, a
teška hitna stanja - plućni edem , srčani arest vjerojatno će ići odmah na
intezvni bolnički trakt, za raliku kad nam dođu u u dežurstvu  u perifernoj
ambulanti kad to moramo sami odraditi..
Lp Jure