[smartdoctor] Re: Dežurstvo

  • From: miona vujević <miona1@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 12 Dec 2011 20:55:24 +0100

Citiram Marko Rađa <markoradja@xxxxxxxxx>:

A to za subotu i nedjelju upitajte kolegu Babića (šef HLS) kako je te
stavke dogovorio  u KU - subota 8 sati 9% bruto plaće, nedjelja 16 sati
13,5% bruto plaće i blagdan 16 sati 18% bruto plaće (prema tome ako se
dežura samo pola dežurstva nedjeljom (kao na Mertojaku) onda je i samo pola
plaće)
I svaki put se navodi *bruto plaća - *i neka sada HLK pritisne Babića (HLS)
i MZSS da ovaj članak drugačije urede.
I kolegice ako nije sporan koeficijent onda mi kažite koji je Vaš
koeficijent (nema ga - samostalna zanimanja nemaju koeficijent - imaju
ostatak prihoda ili po godišnjoj poreznoj prijavi dohodak)

2011/12/9 Marina Kraus <dr.marina.kraus@xxxxxxxxx>

**
Po meni nije sporan koeficijent,on se odnosi na stručnu spremu
,konkretetno u PZZ liječnik ,staľist,OM ili spec.OM.A sada mi objasnite
logiku DZ da je deľurstvo subotom viąe  plaćeno od deľ. nedjeljom i
blagdanom U privtku obračun deľ. po DZ  od 29.11.2011. Pozdrav!

--
*

Marko Rađa dr.med.*

Za svakog doktora se zna koeficijent koji bi ga pripadao po
kolektivnom ugovoru i na osnovu tog koeficijenta i radnog staža
određivala bi se bruto plać kao i u DZ.
Ist princip se primjenjuje kada Zavod za hitnu medicinu plaća
doktorima u koncesiji što Marko jako dobro zna. U bruto plaći
moraju se prikazati i doprinosi na plaću 17,20% koji doktor
mora platiti sestri kada isplaćuje plaću pa je svaka
oštećena za taj iznos. U sistemu dežurstva po prijašnjem
modelu od 16 sati 8 sati se plaćalo a 8 sati se odrađivao
sutrašnji dan i tih 8 sati se trebalo platiti kao 13,5 %
nedjeljom i 18 % blagdanom. Po novom modelu kada nema
odrađivanja narednog dana krajnje je podcjenjivački platiti
blagdan kao subotu (8sati 8% i 6,75% za 8 sati rada nedjeljom)
Veliki umovi koji su smislili ovu kalkulaciju zaslužuju ne samo
Nobelovu nego i Milinovićevu nagradu za poslušnost.
Kako smo morali ispostaviti račune po novom modelu za listopad
nedjelja i iznosi 568,00kn a blagdan kao i subota iznosi 758,00
kn. Znači da rad nedjeljom se plaća skoro 200,00 kn manje. Ja
sve vas a i nas pitam . Pa gdje to ima i tko je to smislio i
još stavio u nešto što se zove Kolektivni ugovor.
hvala,

Malo sam zloupotrijebio vaš prostor ali mislim da u ovom pogledu
mogu nešto reći što Marko također zna.
dinko vujević
   Ova poruka poslana je upotrebom T-Com Webmail usluge
   Uzivajte u shoppingu ne napustajuci udobnost svoga doma!
   http://shopping.tportal.hr