[SKRIVA] Re: Mycket prat

  • From: Kristoffer Holmén <illern@xxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 14 Apr 2007 19:12:06 +0200

lör 2007-04-14 klockan 18:08 +0200 skrev Ahrvid Engholm:
>    I fanfondsskandalen är allt belagt med dokument, om det är vad du syftar
> på. Det vet alla, och alla inblandade vet precis vad som hände. 'Noff said.

Alltså, ärligt talat; jag som inte var med när det hände och alltså inte
såg någonting eller hörde någonting eller kände någonting med egna
sinnen vet _ingenting_ Så _alla_ vet onekligen inte det eftersom de inte
sett dessa dokument (jag gissar att det finns fler som inte var med).

Kan vi inte nu efter typ 20 år, ni som var med får gärna rätta mig om
det är längre eller kortare sedan, låta det här vara preskriberat --
vare sig det handlar om valfusk eller lögner om valfusk och inte dra upp
det igen och igen?!?

Jag börjar faktiskt bli riktigt less på den här historien nu och jag har
bara fått den till livs på sistone. Jag kan tänka mig att intressera mig
något om jag ser något som liknar bevis men risken finns nog att jag kan
anse det preskriberat vid det här laget.

Ska det tas upp så dra fram något mer än egna ord i e-brev.

/Kristoffer, förlåt men jag kunde inte låta bli att skrika till lite.
Det gör så ont; precis mitt emellan tinningarna.

-----
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
grundad 1997 * Info http://www.skriva.bravenet.com eller skriva-
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).