[SKRIVA] Re: Mycket prat

  • From: Hans Persson <unicorn@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 14 Apr 2007 13:39:25 +0200

lör 2007-04-14 klockan 10:38 +0100 skrev Göran Jansson:

>         > Återigen, inte lösa grunder. Mycket starka grunder.
> Goebbels brukade använda den metoden. Han sa att man bara måste
> upprepa en lögn gång på gång till folk trodde på den. Vill du
> verkligen använda samma metod som han? Det tror jag inte om du tänker
> efter.

Det där debattknepet kallas för "guilt by association". Du har inga
riktiga argument du kan ta till istället för billiga knep?

Hans

| Hans Persson                   http://pinkunicornblog.blogspot.com/ |
| unicorn@xxxxxxxxxxxxxx         http://www.lysator.liu.se/~unicorn/  |

SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
grundad 1997 * Info http://www.skriva.bravenet.com eller skriva-
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).