[SKRIVA] Re: Mycket prat

  • From: "Anders Pemer" <anders@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 14 Apr 2007 23:32:51 +0200

Problemet är ju att i och med att det tidigare svindleriet inte fick någon tillfredställande avslutning, fortsätter skandalen att vara aktuell - i allra högsta grad som vederbörande fått för sig att sätta igång och köra i samma gamla geggiga spår.

--Ahrvid

Ja, det är här jag så gärna skulle vilja se den andra sidan i fandom komma med argument, eller om så bara hänvisningar till i vilka fanzines 1987-88 jag kan hitta argumenten/beskrivningarna av hur det inte alls var något fusk i SEFF-historien. Eller maila mig privat eller vad som helst...

Jag har bara hört alla andra avfärda att Ahrvid "bara ljuger" och att det är locket på, och att man inte vill prata om saken, för att den beskrivs som "minsann redan utagerad". Men när, var och hur avfärdades att det inte alls skedde något SEFF-fusk? Jag har mina fanzines kvar där Ahrvid beskrev... ja, låt oss för sakens skull kalla det *hans version*. Men vad ÄR ens *den andra versionen*, vad går den ut på?

Jag vill veta vad det uppenbarligen är så många andra som redan vet... :-/

Pemer
grundad 1997 * Info http://www.skriva.bravenet.com eller skriva- request@xxxxxxxxxxxxx för listkommandon (ex subject: subscribe).