[SKRIVA] Mycket prat

  • From: "gittan svensson" <heligabirgitta@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 13 Apr 2007 07:36:45 +0300

Jag kollade just mailen och nu fick jag se väldigt mycket bisarrt prat om
att Göran inte finns för att han har en gmail och vad det var. Det är väl
sådan logik man använder när man mest vill bråka och förstöra för andra. Jag
har också en gmail om det nu ska vara så märkvärdigt, så bara för att retas
lite med bråkstakarna  Bruce Harris och Robert Jonsson tog jag och anmälde
den också till listan. Fast jag gillar inte gmail så mycket, för alla mail
från en tråd hamnar på samma ställe. Jag kommer kanske inte att använda den
så mycket här i alla fall, men jag tänkte att ni kunde få ett "indicium".
Frågan är väl om Bruce Harris finns, för han har både pseudonym och gmail!
Vilket bevis! Fast jag har också pseudonym, för min gmailadress är i heliga
Birgittas namn! Vilket bevis! Hon är ju död! Man blir mest trött av sådana
anklagelser och bråk från människor som verkar vara mycket förtjusta i att
bråka och vill se censur och fusk av olika slag.

Till Ahrvid kan jag säga att det kanske ändå är rätt viktigt att man tar upp
en författarinnas sexualitet ändå, som i wikipedia. Och sexualitetsdebatten
är väl viktig i sig, fast jag kan hålla med om att man inte ska ta Boye som
slagträ där. Det känns ganska onödigt.

Birgitta Svensson