[SKRIVA] Re: Johan Theorin sommarpratar i P1

  • From: info <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 27 Jun 2014 01:31:42 -0700

---- On Thu, 26 Jun 2014 18:14:15 -0700 Ahrvid  wrote ----

> Nix, inte alls. "Plain text" är detsamma som oformaterad text.
> Jag har tre inställningar i Hotmail: oformaterat, RTF samt HTML.
> ALLA tre funkar, för det mesta.

Trams-Ahrvid. Det är helt enkelt så att alla mail konverteras till plain text
när de sänds vidare genom listan, och det går att undvika skräptecken om man
redan från början skickar mailen som plain text. Att konverteringen för *dig*
fungerar för det mesta (alltså inte ens alltid) är inte en ursäkt eller
invändning mot att ta bort denna inställning. Men detta begrep du ju givetvis
redan från början att jag menade, även om den ahrvidska tjurskalligheten valde
att misstolka.

SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).