[SKRIVA] Re: Johan Theorin sommarpratar i P1

  • From: Ahrvid <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 27 Jun 2014 03:14:15 +0200

Rckard:
automatiskt konverterade till plain text, och det bör rimligtvis vara
den inställningen som saboterar mailen. Ahrvid, kolla inställningarna,
ta bort konverteringen och tillåt folk att skicka mail i RTF eller vad
tusan det än är man använder.<<
  Nix, inte alls. "Plain text" är detsamma som oformaterad text. Jag har  tre
inställningar i Hotmail: oformaterat, RTF samt HTML. ALLA tre funkar, för det
mesta.  Någon gång ibland ballar det ur. Kör jag RTF när det ballar ur löser
det sig genast om jag byter till oformaterat. Jag kan, till att börja med, inte
göra någon som helst inställning i den krångliga listroboten för teckentolkning.
  Problem som kan dyka upp lär snarare ha att göra med att headers någonstans
på vägen feltolkas.
--Ahrvid

Ps. Anns senaste postning blev skräptecken. Tyvärr.

Pps. Tillbaka från Sunkit, kultmusikklubben. En fantastisk kväll, superkul!
Rapport kanske kommer.

E-antologin Sista resan http://www.welaforlag.se/ebok.htm#sistaresan /