[SKRIVA] Re: Johan Theorin sommarpratar i P1

  • From: info <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 29 Jun 2014 08:53:05 -0700

---- On Sun, 29 Jun 2014 08:28:35 -0700 Ahrvid  wrote ----

> Det är mycket sannolikt att det är på det sättet
> Du du visar inga tecken på att kunna tecken (pun intended!)
> på Internet. Så den sannolikhetsbedömningen är sannolikt
> osannolik.

Då var det dags för ahrvidskt idiotnonsens igen, eftersom han saknar argument.
Sådana här meningslösa dumheter behöver inte besvaras, det räcker med att fnysa
bort dem.

> Jag anser helt ärligt att det vore meningslöst och dumt. Man rekommenderar
> att default skall gälla

Alla som följt diskussionen har redan läst vad Freelists rekommendation handlar
om: "Some suggestions. This is just general stuff we thought you should know.
Do with it what you will." Att tillåta html- och rtf-formaterade mail på en
mailinglista är helt enkelt inte värre än att folk i allmänhet accepterar att
ta emot sådana mail i alla andra sammanhang.

Bara en nonsenspladdrare och diskussionssabotör som nonsens-Ahrvid tjafsar
emot. Jag upprepar vad jag skrev tidigare idag: Det är rent plågsamt pinsamt
att se hur omöjligt det är att föra en intelligens konversation på denna
übernördiga lista.

SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).