[SKRIVA] Re: Bonniers tackar nej

  • From: Olof Bjarnason <olof.bjarnason@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 15 May 2009 15:52:47 +0200

Eva, jag skulle gärna vilja veta om du har svar på mina frågor.

Jag förstår att det är känsligt, men de här frågorna är viktiga och
bör tänkas igenom av författare, snarare än förlagschefer.

Författare är de viktiga för mänskligheten - det ligger i allas vårat
intresse att få till en fungerande tillvaro för dem.

(Ifpi och andra av det släktet har jag dock tappat tålamodet med!)