[openyourmind] Σχετ: [openyourmind] Re: Σχετ: [openyourmind] Απο σήμερα ξεκινάει η εφαρμογή για το επίδομα θέρμανσης.

  • From: Alexandra Hliakh <alexandrahli@xxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 18 Nov 2012 12:55:57 +0000 (GMT)

ναι ρε καθαρμα το ξερω .... επισεις καλο μεσημερη

________________________________
 Απο: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
Προς: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Στάλθηκε: 2:31 μ.μ. Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012
Θεμα: [openyourmind] Re: Σχετ: [openyourmind] Απο σήμερα ξεκινάει η εφαρμογή
για το επίδομα θέρμανσης.

Γειά σου Αλεξάνδρα! είδες μέσα στο μυαλό σου είμαι!! και αν προχωρήσεις και
παρακάτω θα βρεις και άλλα τέτοια τηλεπαθητικά!χαχαχα
καλό μεσημέρι!

Στις 18/11/2012 2:27 μμ, ο/η Alexandra Hliakh έγραψε:

εγώ  τώρα τι να πω τηλεπάθια? ευχαριστώ?   τι να πω γιατί η αλήθεια είναι πως
το έψαχνα στην φάση που είμαι ....

>________________________________
> Απο: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
>Προς: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
>Στάλθηκε: 5:29 μ.μ. Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2012
>Θεμα: [openyourmind] Απο σήμερα ξεκινάει η εφαρμογή για το επίδομα θέρμανσης.
>
>και άλλη μία περίπτωση... όπου η τεχνολογία είναι παρούσα στην
          καθημερινότητά μας..
>Από σήμερα αναμένεται να λειτουργήσει η ηλεκτρονική εφαρμογή
          για το
>επίδομα θέρμανσης
>στην ιστοσελίδα της ΓΓΠΣ, σύμφωνα με δηλώσεις του γγ
          Πληροφοριακών Συστημάτων Χάρη Θεοχάρη.

>Σήμερα αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία η ηλεκτρονική
          εφαρμογή για το επίδομα θέρμανσης στην ιστοσελίδα της Γενικής
          Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων,
>σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο γενικός γραμματέας Πληροφοριακών
          Συστημάτων Χάρης Θεοχάρης, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό
          Σκάι.

          φορολογούμενος θα μπαίνει στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://
www.gsis.gr και θα επιλέγει την
>εφαρμογή για το επίδομα θέρμανσης.
>
>Στη συνέχεια θα συμπληρώνει τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου
          τους και το κωδικό που περιλαμβάνεται σε οποιοδήποτε από τα
          εκκαθαριστικά σημειώματα φόρου εισοδήματος
>που ελάμβαναν μέσα στην τελευταία πενταετία.
>
>Μετά, ο φορολογούμενος θα συμπληρώνει τα στοιχεία για το
          εισόδημα του 2011 και τα τετραγωνικά της κύριας κατοικίας του
          και αυτομάτως η εφαρμογή θα κάνει
>την διασταύρωση με όσα καταχωρήθηκαν στην φορολογική δήλωση
          που υπέβαλαν φέτος.

>Στο σημείο αυτό η εφαρμογή θα δίνει την δυνατότητα στο
          φορολογούμενο να διευκρινίζει εάν άλλαξε κάτι φέτος στην
          περιουσιακή του κατάσταση ή η διεύθυνσή
>του σε σχέση με όσα δήλωσε στο έντυπο Ε1, που μπορεί να τον
          καταστήσει δικαιούχο. Στη συνέχεια θα υποβάλει και τα στοιχεία
          της απόδειξης αγοράς του πετρελαίου
>θέρμανσης.
>
>Η ΓΓΠΣ θα διασταυρώνει τα στοιχεία και στη συνέχεια θα
          πιστώνει το ποσό στον τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου.

>Χθες υπεγράφη η σχετική υπουργική απόφαση με την οποία
          καθορίζονται τα εισοδηματικά και τα περιουσιακά όρια των
          δικαιούχων όπως αυτά θα πρέπει να αποτυπώνονται
>στις  φορολογικές δηλώσεις που υποβλήθηκαν φέτος. Με την
          απόφαση ορίζεται και η αντιμετώπιση των προβλημάτων που είχαν
          προκύψει με τους φορολογούμενους
>που εντός του 2012 μετακόμισαν σε πιο κρύες περιοχές και
          δικαιούνται υψηλότερο επίδομα σε σχέση με την κατοικία που
          αναγράφεται στην φετινή φορολογική
>δήλωση καθώς και αυτούς που μεταβλήθηκε επί τα χείρω η
          περιουσιακή τους κατάσταση.

>parapolitika.gr
>
>OnLine, Επικοινωνία, με τούς openyourmind: skype:annamaria_firefly?call
>
>Ο καιρός σήμερα:
>http://penteli.meteo.gr/innoetics/dailyForecast.mp3 πηγή:meteo.gr
>
>WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
>http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar
>
>Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind
          mailing list, λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου,
          επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:
>//www.freelists.org/webpage/openyourmind
>
>Η ηλεκτρονική διεύθυνση που θα λαμβάνετε και θα δημοσιεύετε τα
          e-mail σας στα μέλη της λίστας είναι η:
>openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
>Εάν επιθυμείτε να διαγραφείτε ,απλά στείλτε e-mail στην
          διεύθυνση: