[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: Το openyourmind περνάει στην τελική φάση της πιλοτικής διαδικασίας του.

  • From: "Giorgos Mpeliris" <gagr24@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Feb 2011 20:34:38 +0200

OK,ας μας το πει, εγώ απλά ρώτησα, αν και δικηγόρος, τούτη τη στιγμή, δεν εκπροσωπώ κανέναν. ----- Original Message ----- From: "Κούβαρης Κωστας" <kostaskouv@xxxxxxxxx>

To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Wednesday, February 23, 2011 8:06 PM
Subject: [openyourmind] Re: Το openyourmind περνάει στην τελική φάση της πιλοτικής διαδικασίας του.

Φιλε Γιωργο το χιουμωρ ειναι το αλοθι.Ας μας πει ο Κυριος Χαριτος εφωσων
εχει διαβασει τους ορεους της λιστας γιαα ποιο λογο ειναι εδω???Δεν εχει
κανει ουτε μια δημοσειευση. Ειναι παντα προθυμως ομως με το αλοθι της
ποιτικης τεχνης να επικρυνει αν δεν συμφωνουσε να μην ερχοταν τι εχει να
προσφερει?????Στις 23/2/2011 07:52 μμ, ο/η Giorgos Mpeliris έγραψε:
Κατά αρρχάς, πιστεύω πως το χιούμορ, πρέπει να έχει μια ιδιαίτερη θέση
και στην παρέα μας, αλλά και στην λίστα μας.
Σε ποιον όμως απευθύνεται το ερώτημα αυτό, σε όλους γενικά όλους όσοι
είναι αυτή τη στιγμή εδώ; ή κάπου συγκεκριμένα;