[openyourmind] Σχετ: [openyourmind] Re: Επιστρέφουμε πιο δυναμικά απο ποτέ!!

  • From: Alexandra Hliakh <alexandrahli@xxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 18 Nov 2012 12:54:17 +0000 (GMT)

επιτέλους μπορώ και εγώ να ευχηθώ  καλό χειμόνα  σε όλλους και καλά
χουχουλιάσματα σε ολους

________________________________
 Απο: Κούβαρης Κώστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
Προς: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Στάλθηκε: 3:59 μ.μ. Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2012
Θεμα: [openyourmind] Re: Επιστρέφουμε πιο δυναμικά απο ποτέ!!

Καλησπερα σε ολους.Ομολογω Αννα Μαρια οτι με εκπλησεις συνεχως των τελευταιο
καιρο.Η χειμερινη εναρξη της openyourmind ηταν κατι αναμενωμενο αλλα η δυναμικη
του λογους σου εχει σηματοδωτησει μια νεα αρχη γεματι εκπληξεις για ολους
μας.Τελος θα ηθελα να σημειωσω οτι εχεις επιλεξει να εισαι ωφελιμοι και οχι
αρεστοι σε ολους!!!!!!!!!!!! δυσκολος δρομος αλλα οχι ακατορθωτος.Χαιρετισμους
απο την κρυα Θεσσαλονικη  σε ολους και ολες.Με αγαπη και ειληκρηνεια Κωστας.
Στις 15/11/2012 2:17 μμ, ο/η anna-maria foskolou έγραψε:
Αγαπητά μας μέλη φιλαράκια!!
>Η openyourmind  ξεκινάει για άλλη μια ανοικτόμυαλη   περίοδο.
> Οπως σας είχα υποσχεθεί η openyourmind  είναι και πάλι εδώ,για
        να ανατρέπει τα δεδομένα να μας κάνει καλύτερους και πιο
        δημιουργικούς!
>Αργησα λίγο,μόνο τόσο όσο χρειάζοταν...
> Δεν μπορώ να μην αναφέρωτο γεγονός  πωςμε ρωτήσατε αν έχει
        κλείσει οριστικά ή πρόκειται να ανοίξει και πάλι,αυτό σημαίνει
        πως όλοι έχετε την ανάγκη της ύπαρξής μας.
>μιας και  η δημιουργίααυτής της λίστας λειτούργησε ως η αφορμή
        έναρξης  και άλλων παρόμοιων μέσων επικοινωνίας. Αυτό σημαίνει
        πως λειτούργησε ευεργετικά στο να ξεκολλήσουμε,απο τα
        απαρχιωμένα και να εκσυχρονιστούμε!
>Είναι πολύ θετικό το γεγονός,ακόμη κι αν υιοθέτησαν δικά μας
        στοιχεία και χρησιμοποιήθηκαν προγράμματα που  η openyourmind
        έφερε στο φως,ως δικιά τους ανακάλυψη!!
>Αθελά τους πραγματοποιησαν το στόχο μας και με τον τρόπο αυτό
        όλοι κατάλαβαν την αξία,την χρηστικότητα των θεμάτων και
        προγραμμάτων,  που με πολύ κόπο και χρόνο ήρθαν στην επιφάνεια
        απο τα μέλη μας,και όλοι γνωρίζουν πολύ καλά ποιός είναι ο
        πρωτεργάτης ώστε να μας τα προσφέρει απλόχερα και να συμβάλλει
        στο να γίνεται η τεχνολογική μας κατάρτιση πιο ουσιαστική...
>Πόσο μάλλον τώρα που η τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στην
        καθημέρινότητά μας,για όλους τους ανθρώπους ανεξάρτητα αν
        αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα στην ορασή τους ή όχι,και αυτό το
        διαπιστώνετε και αποτην ολοένα αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου
        για  δημόσιεςυποθέσεις.
>Πρέπει να κατανοήσουμε όλοι πως αυτό είναι το μέλλον και είναι
        υπερ εμάς,μιας και έτσι θα έχουμε τον πλήρη έλεγχο του τί
        συμβαίνει και θα δρουμε ανεξάρτητοι ,χωρίς να υπάρχει η
        επιτακτική ανάγκη κάποιου βλέπωντα!
>Στόχος όλων είναι η αναβάθμιση του επιπέδου,και όχι η ανάδειξη
        μεμονωμένων περιπτώσεων,το καλό της υπόθεσης είναι πως όλοι
        ,είτε αργά είτε πιο γρήγορα βαδίζουμε προς την έξοδο των
        πεπαλαιωμένων αντιλήψεων,και σπάμε τους δεσμούςαπο ότι μας κρατά
        εγκλωβισμένους,και αυτό μόνο τα ανοικτά μυαλά μπορούν να το
        κάνουν πραγματικότητα!!
>Με αρωγούς όλους εσάς σε κάθε τομέα  όπουο κάθε ένας έχει
        μεγαλύτερη κατάρτιση και ευχέρια στην αναζήτηση, με ζητούμενο
        την ύπαρξη πολύπλευρης ενημέρωσης σε όλους τους τομείς.
> για αυτό τον λόγο και είναι όλοι σημαντικοί γιατί ο κάθε ένας
        είναι  μοναδικοςμε διαφορετικά βιώματα και ανάγκες,καμία δεν
        ειναι υποδαιέστερη της άλλης απο την στιγμή που μας βελτιώνει ως
        ανθρώπους.
>Έχωντας στην παρέα μας και ανθρώπους που δεν έχουν κάποιο
        πρόβλημα όρασης,λειτουργούμε συγκροτημένοι, ,άλλη μια καινοτομία
        της openyourmind ,γιατί μέχρι πρότινος καμία λίστα συζήτησης
        μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μεδημιουργούς  που έχουν οπτική
        αναπηρία δεν είχαν μέλη τους ανθρώπους εκτός του χώρου,γιατί
        εμείς θεωρούμε πως οι ανθρώπινες σχέσεις δεν έχουν όρια και
        περιορισμούς τέτοιου τύπου,,είμαστε ανοικτοί και πάντα
        δημιουργικοί!!
>θα ανεβάσουμε όλοι μαζί  και άλλο το επίπεδό μας και θα γίνουμε
        ακόμα καλύτεροι!!
>Ξέρω πως όλοι το έχουμε ανάγκη και θα κάνουμε ότι μπορούμε,ώστε
        να είμαστε σε θέση να μας υπολογίζουν.
>χρειάζεται να καταλάβουμε όλοι πως συμβάλλωντας εδώ μεμονωμένα
        συμβάλλετε στον να προχωρήσει συνολικά αυτός ο χώρος πουέχει
        πιάσει αράχνες και τον τρώει το σκοτάδι του ατομικού
        συμφέροντος.
>Βοηθήστε το σύνολο και μέσα απο  αυτόθα βοηθήσετε και τον εαυτό
        σας  μιας και έτσι θα ζείτε σε ένα πιο υγιές κοινωνικά
        περιβάλλον......

>Σε επόμενό μου μήνυμα θα κάνω εκτενέστερη αναφορά και στο θέμα
        εκπαίδευση για να σας αποδείξω οτι δεν είναι μόνο η τηλεφωνική ο
        μονόδρομος στην επαγγελματική σταδιοδρομία ενός ανθρώπου με
        οπτική αναπηρία.
>Και μπορεί ο κάθε νέος ανάλογα με τα ενδιαφέροντά του να
        παρακολουθήσει και να λάβει πιστοποίηση απο ένα πολυάριθμο
        κατάλογο εκπαιδευτικών αντικειμένων ,μέσω της ηλεκτρονικής
        πλατφόρμας του Καποδιστριακού Πανεπιστημείου Αθηνών..

>Αυτό το καλοκαίρι συνέβησαν πάρα πολλά στην δική μου ζωή πουτην
        άλλαξαν προς το καλύτερο,και νιώθω ευτυχής που μου δόθηκε η
        ευκαιρία να εκπληρώσω ένα απο τα μεγαλύτερα όνειρά μου ,που πριν
        ένα χρόνο φάνταζαν αδιανόητα!!
>Ο λόγος που το αναφέρω είναι γιατί όταν πραγματικά πιστεύεις ότι
        μπορείς να πετύχεις,τότε έχεις όλη την δύναμη για να το κάνεις
        πραγματικότητα και δεν κολλάς πουθενά!
> αυτό να το έχετε καλά μέσα στο μυαλό  σας,ώστε να σας βοηθήσει
        να πετύχετε τους στόχους που έχετε θέσει!!

>Η OPENYOURMIND  σας επιφυλάσει πολλές εκπλήξεις εκσυγχρονισμού
        πουτην πρώτη θα σας την αποκαλύψω σε λίγες μέρες!
>Γιατί ποτέ δεν μας άρεσε η στασιμότητα και η
        προσκόλληση!αντιθέτως μας αρέσει η εξέλιξη !
>εκεί οπου οι άλλοι κοιτάνε τα δεδομένα ,εμείς βλέπουμε την χρήση
        τους  ώστενα μας κάνουν καλύτερους!!

>Σας ευχαριστώ όλους και να ξέρετε πως ότι δεν μας σκοτώνει μας
        κάνει πιο δυνατούς!!
>φιλικά Αννα-Μαρία

--  kostas from Greece
my Skype name kostaskouv1