[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: Το openyourmind περνάει στην τελική φάση της πιλοτικής διαδικασίας του.

  • From: "Giorgos Mpeliris" <gagr24@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 24 Feb 2011 10:02:47 +0200

Κατά αρχάς, καλή σας μέρα.
Θα ήθελα να πω κάτι εδώ, να γράψω μάλλον, για να τα λέμε και πιο σωστά.
Όχι πως παίζει κάποιο ιδιαίτερο ρόλο, αλλά νομίζω, πως στους κανονισμούς αυτής της λίστας υπάρχει γραμένο κάπου, κάτι που λέει πως πρέπει να έχουμε το όνομα και το επόνιμο μας σωστά γραμένο σε κάθε μήνυμα που φτάνει στην λίστα. Μάλιστα, για αυτό τον λόγο, μας συναιστήθει να αλλάξουμε τυχών πράγματα που χρειάζονται στο Outlook Express που λαμβάνουμε E-mail. Νομίζω πως είναι καλό να γνωρίζουμε ποιος γράφει, ποιος δημοσιεύει, ποιος είναι ο φίλος ή η φίλη που είναι στο συγκεκριμένο μήνυμα.
Το Anna-Maria η το σκέτο Giorgos δεν νομίζω πως είναι ότι το καλύτερο.
Δεν έχω κάτι προσωπικά με εσάς, αλλά το λέω μιας και εσείς, οι δημηουργοί του Open your mind, ζητήσατε κάτι τέτοιο.
Και επειδή όπως έγραψα χτες το χιούμορ πρέπει να υπάρχει εδώ; ρωτάω:
Ζητάτε και βάζεται κάποιους κανόνες για την καλύτερη λειτουργία της λίστας, κατά την γνώμη μου καλά κάνεται, αλλά δεν εφαρμόζεται σε ορισμένες περιπτώσεις τοθέμα με τα ονόματα.
Γιατί αυτό;
Γιατί μόνο ορισμένοι πρέπει να έχουν το πλήρες όνομα τους;
Ευχαριστώ,
Γιώργος Μπελίρης
----- Original Message ----- From: "αννα-μαρία" <anna_maria_foskolou@xxxxxxxxxxx>