[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] η τηλεόραση πλάθει κοινωνίες

  • From: ευγενία <jennyjostamati@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 May 2011 00:00:02 +0300

ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΓΙΏΡΓΟ.
ΌΝΤΩς, ΑΥΤΌς ΕΊΝΑΙ Ο ΡΌΛΟς ΤΗς ΤΗΛΕΌΡΑΣΗς, ΕΙΔΙΚΆ ΤΏΡΑ, ΠΟΥ Η ΧΏΡΑ ΠΕΡΝΆΕΙ ΜΙΆ
ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΑΒΕΒΑΙΌΤΗΤΑς. Η ΠΡΟΒΟΛΉ ΤΟΥ ΦΌΒΟΥ, ΤΗς ΑΝΑΣΦΆΛΕΙΑς ΚΑΙ ΆΛΛΩΝ ΤΈΤΟΙΩΝ
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΆΤΩΝ, ΑΝΕΒΆΖΕΙ ΚΑΤΑΚΌΡΥΦΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΘΈΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ, ΓΙ'ΑΥΤΌ ΚΑΙ
ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΎΟΝΤΑΙ.
ΠΛΈΟΝ ΚΙ ΕΓΏ ΈΧΩ ΕΠΙΛΈΞΕΙ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΉ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ. ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ ΣΤΙς
ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΕς ΠΕΡΙΠΤΏΣΕΙς, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΏΝΤΑς Ως ΜΈΣΩ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗς ΤΟ INTERNET,
ΕΊΜΑΣΤΕ ΣΕ ΘΈΣΗ ΝΑ ΕΛΈΓΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΟΎ ΠΡΟΈΡΧΕΤΑΙ Η ΕΚΆΣΤΟΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΊΑ.