[cfinformatica-grup] Re: compartir material amb wiki infla.cat

  • From: Bernat Orellana <bernat.orellana@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 20 Oct 2014 23:45:02 +0200

 Hola a tothom,

jo personalment estic una mica sobrepassat amb totes les possibilitats  que
estan apareixent a la llista, webs, moodles , wikis .... Totes elles són
propostes molt interessants, però crec que busquem una cosa que és molt
difícil assolir : unificar formats dels continguts.

Cadascú de nosaltres documentem d'una forma diferent, amb una tecnologia
diferent i en servidors diferents. Canviar el nostres costums de treball és
difícil, i fer-ho tots plegats encara més. Són per tant projectes molt
ambiciosos.

La meva proposta és començar per una cosa molt més senzilla: una pàgina web
o wiki o el que sigui que simplement sigui un llistat d'*enllaços* als
materials dels mòduls dels professor ,  filtrable per
cicle/mòdul/centre/autor.

En resum, jo entro a la web i veig que hi ha 7 links de mòdul 5 ED, entro,
xafardejo que fa la gent, m'animo i comparteixo. L'única feina que ha de
fer un professor que vulgui compartir el seu material és afegir un simple
enllaç per cada mòdul que faci públic al directori, i continuar fent servir
els seus medis com sempre.
Imagineu-vos que aquesta simple pàgina existís....seria molt més senzill
buscar recursos i podria servir com un nexe inicial per fer creixer la
comunitat.

Crec a data d'avui no existeix una pàgina semblant,  perdoneu-me
l'ignorància per si ja existeix ( i digue-me on està siusplau ! )

Què us en sembla ?

Bernat