[cfinformatica-grup] Re: compartir material amb wiki infla.cat

  • From: Alfonso da Silva Saavedra <alfonsodasilva@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 19 Oct 2014 23:06:39 +0200

Bones!

A mi em sembla una bona idea el tema wiki, però personalment no m'hi
acabo de sentir còmode.

M'agraden les presentacions i els PDFs, tenir una pantalla darrera meu
amb l'idea clau a transmetre i desprès ser jo qui l'explica, amb
exemples intentant relacionar-la amb el que saben. Quan preparo
material el faig pensant en aquesta manera de fer les classes (ni
millor ni pitjor, espero). M'agrada desprès omplir el moodle
d'enllaços d'on he tret l'informació, o amb les possibles respostes
d'aquelles preguntes que jo, fent el paper d'alumne, em faria a mi
mateix en classe.

Jo aquesta wiki la veuria com a font d'informació secundària, un lloc
que permet que els alumnes tinguin un lloc amb els continguts més
desenvolupats. Però d'això crec que ja es ple la internet, i
probablement més actualitzat que el que faríem nosaltres. Jo reviso
cada curs el material que tinc i l'actualitzo, i també actualitzo els
enllaços buscant de nou l'informació, però com ja he dit, és la meva
manera de fer, ni millor ni pitjor que les d'altres.

Com he dit abans, jo no m'acabo de sentir còmode amb la wiki, però per
suposat que estaria bé tenir una wiki centralitzada i orientada a la
docència, encara que només sigui per a que cadascú no hagi de fer la
guerra pel seu compte partint de zero.

Cuideu-vos!

Alfonso da Silva
Institut Joaquim Mir