[cfinformatica-grup] Re: compartir material amb wiki infla.cat

  • From: Jordi Piquer <jpiquer2@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 17 Oct 2014 16:53:36 +0200

Enric, totalment d'acord.

Nosaltres al Joaquim Mir de Vilanova i la Geltrú també tenim una wiki
oberta a tothom perquè, jo en concret, pense que és molt ineficient que 120
profes a tota Catalunya repetim la mateixa feina un any rere altre com si
es tractés de compartiments estancs. De fet crec que hauria de ser el propi
Dept. d'Ensenyament qui hauria de tenir aquesta wiki o web de materials
oberta al professorat i que cadascú després s'adaptés una mica els
materials als seus gustos.

http://informatica.iesjoaquimmir.cat/wiki/

Els enllaços de la wiki també els vaig posar fa anys al portal que Toni va
crear i que ja cita ell en un altre fil: http://www.profesfp.es/

El "problema" de la wiki és que t'obliga a tindre els drets del que fas i,
en confiança, entre nosaltres encara hi ha llibres i fotocòpies que pots
penjar al moodle del curs privat però no públicament. No tothom (o totdon
;) té la possibilitat o les ganes de crear els materials des de zero. Pot
ser hauríem de crear una súper-wiki on posar els nostres continguts, si no
crec que acabarem tenint 120 wikis i el problema es repetirà de nou :(

Bo, de mica en mica.

Moltíssimes gràcies, Enric!

El dia 17 octubre de 2014 12:05, Enric Mieza <emieza@xxxxxxxx> ha escrit:

--