[cfinformatica-grup] Samba 4

  • From: Joan Josep Ordinas Rosa <jordinas@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 23 Oct 2014 10:09:14 +0200

Fa anys que no tocava aquest tema i estic despistat...

Sabeu si puc fer servir Samba 4 com un PDC/BDC clàssic, utilitzant OpenLdap
i sense que interfereixin els propis LDAP i Kerberos que porta Samba 4?

Si no es pot fer, compilo directament Samba 3.6, oi?

Fa anys que usem el Samba 3.4 que portava Fedora 12 i hem d'evolucionar...

Els meus intents de trobar informació a Internet sobre aquest tema estan
fracassant.

JJOR

--
« Cap home segueix sent massa el que era quan es reconeix a si mateix. »
Thomas Mann