[cfinformatica-grup] Re: Samba 4

  • From: MARC ALEXANDRE TORRES BAIX <mtorr346@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 23 Oct 2014 10:27:05 +0200

Hola Joan,

Així ràpidament, has comprovat aquest?
https://wiki.samba.org/index.php/Samba4/LDAP_Backend/OpenLDAP

En principi si fas servir un backend d'LDAP diferent del propi del samba
farà servir el que tu li diguis. De cara al kerberos ja no et sé dir però
si no en poses un tu no tindràs un Active Directory complet com a tal (si
vols seguir amb un NT Domain, no necessites el kerberos, i podries seguir
amb el 3.6 que, de moment, encara té security fixes
<https://wiki.samba.org/index.php/Samba_Release_Planning>).

Potser algú amb més experiència et pot aportar més detalls.

Salut,

Marc.-

*Marc Torres*
--
Àrea TIC - Servei TAC
Departament d'Ensenyament

Edifici de la Generalitat a Girona
Pl. Pompeu Fabra, 1 (17002 - Girona) | 872 975 608 | tic-gir@xxxxxxxx

*Abans d'imprimir aquest missatge, penseu si és realment necessari fer-ho:
el medi ambient és cosa de tothom.*

*Aquest missatge s'adreça exclusivament a la persona destinatària i pot
contenir informació privilegiada o confidencial. Si no sou la persona
indicada, us recordem que  l'ús, divulgació i/o còpia sense autorització és
prohibida en virtut de la legislació vigent. Si heu rebut aquest missatge
per error, us demanem que ens ho feu saber immediatament per aquesta via i
que el destruïu.*

El dia 23 octubre de 2014 10:09, Joan Josep Ordinas Rosa <
jordinas@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx> ha escrit: