[cfinformatica-grup] Re: Samba 4

  • From: Joan Josep Ordinas Rosa <jordinas@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 31 Oct 2014 10:52:04 +0100

jordinas@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>:

> Fa anys que no tocava aquest tema i estic despistat...
>
> Sabeu si puc fer servir Samba 4 com un PDC/BDC clàssic, utilitzant
> OpenLdap i sense que interfereixin els propis LDAP i Kerberos que porta
> Samba 4?

Sembla que basta amb posar en la configuració:

SERVER ROLE = CLASSIC PRIMARY DOMAIN CONTROLLER

I he comparat els esquemes de LDAP de Samba 3 i 4 i les novetat son per
IPA, pel que
probablement tot el que tinc em seguirà funcionant.

Ja us diré si funciona. El meu entorn és sense AD i amb
LDAP+Kerberos+Samba, i tal sols
cal atendre a clientes tradicionals de Windows.

JJOR