[cfinformatica-grup] Re: Convalidacions ASIX-DAM (2x3)

  • From: Jose Antonio Leo <jleo@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 29 Oct 2014 17:19:55 +0100

Hola,

La nostra cap d'estudis ens ha dit, després d'una consulta, que la D = C.
És a dir que és una convalidació.
També, i aquí no hi ha marge de dubte, amb els mòduls de FOL i EIE als
documents posa C.

Ara no tinc el Curriculum de FOL, però dubto que difereixi molt de 1er de
DAM a 1er ASIX (igual alguna cosa de riscos laborals), però EIE, diria que
son clavats.

Bé, la veritat als alumnes de 2º de DAM d'aquest any que voliem fer DAM i
els vam informar amb les altres condicions, dir-lis ara que les notes de
l'any passat son totes d'un 5, és una feinada

ᐧ

Jose Antonio Leo
INS La Ferreria
Cr. del PRogrés, 3