[cfinformatica-grup] Re: Convalidacions ASIX-DAM (2x3)

  • From: Jose Antonio Leo <jleo@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 30 Oct 2014 18:28:52 +0100

Hola de nou,
i tampoc em queda clar la actuació. no enviem les convalidacions al
departament i posem la nota seguint el sentit comú o les enviem i després
no posem un 5?
Pot resultat estrany tenir alumnes de 2º de DAM amb notes diferents de 5 a
un primer de DAM que no han cursat, no?
buf quin lio...
ᐧ

Jose Antonio Leo