[cfinformatica-grup] Re: Convalidacions ASIX-DAM (2x3)

  • From: DE ANDRÉS, ISABEL <mandre58@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 29 Oct 2014 16:05:55 +0100

Hola!
Al nostre centre ens hem trobat amb el mateix problema, també fem 2x3
(ASIX-DAM) i fins ara traslladàvem les notes.
Suposo que el criteri per fer això és que els mòduls del 1r comú no es
diuen exactament igual a ASIX i DAM (excepte M4).
Entre DAM i DAW sí traslladen la nota.
Trobo que no té cap sentit que la Generalitat inventi un "primer comú" i
ara surtin amb aquesta.
També han canviat el traslladar la nota de FOL i EIE dels de GM-LOE. Ja no
es trasllada (hem descobert que ho posava a les instruccions de començament
de curs 14/15).
També han ficat nou que amb SMX els convaliden M1-UF1 i 2 de 1r ASIX i 1r
DAM.
També covaliden M1-UF1-2-3-5-6 de SMX amb el PQPI.
Total .... un allau de convalidacions.
Al nostre centre encara ens estem rumiant com ho podrem fer. Ja havíem
informat els alumnes amb les normes antigues.
Salutacions!

PD: Per si algú encara no s'ha situat adjunto les taules que ens han fet
arribar.

El dia 29 octubre de 2014 15:09, Enric Mieza <emieza@xxxxxxxx> ha escrit:

--
Isabel De Andrés Moreno
Cap d'estudis adjunt de Cicles Formatius