[cfinformatica-grup] Re: Convalidacions ASIX-DAM (2x3)

  • From: Toni Soler <tsoler22@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 29 Oct 2014 17:03:47 +0100

Hola Lluis, Isabel,

Respecte als fitxers que heu adjuntat:

Al INS Badia del Vallès ens van explicar el següent: Hi ha 3 lletres: R, C,
D. La R vol dir que es convalida el mòdul respectant la nota. La C vol dir
que es convalida amb un 5. La D vol dir que això ho ha de decidir el
Departament d'Ensenyament i que encara no està decidit si finalment serà
una C o una R. Suposo que la confusió està en pensar que la C = D.

Si la proposta es fer un escrit per demanar que les "D" es converteixin en
una "R", no crec que hi hagi cap problema en afegir-se a aquesta proposta.
El sentit comú diu que si un alumne ha tret una nota en un mòdul de 1er
ASIX; si fa el mateix mòdul de 1er DAM, li correspon la mateixa nota. Es
evident sempre que el contingut i les hores siguin les mateixes.

El dia 29 octubre de 2014 16:05, DE ANDRÉS, ISABEL <
mandre58@xxxxxxxxxxxxxxxx> ha escrit:

> [...]
> es trasllada (hem descobert que ho posava a les instruccions de començament
> de curs 14/15).
> També han ficat nou que amb SMX els convaliden M1-UF1 i 2 de 1r ASIX i 1r
> DAM.
> També covaliden M1-UF1-2-3-5-6 de SMX amb el PQPI.
> Total .... un allau de convalidacions.
> Al nostre centre encara ens estem rumiant com ho podrem fer. Ja havíem
> informat els alumnes amb les normes antigues.
> Salutacions!
>
> PD: Per si algú encara no s'ha situat adjunto les taules que ens han fet

>>> 08110 Montcada i Reixac

--
Toni Soler
Twitter: @tonisolerlluis