[smartdoctor] Re: Novosti iz NN

  • From: Neven Škaro <neven.skaro@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 17 Apr 2012 12:33:05 +0200

Sve mi se čini da možemo očekivati navalu pacijenata koji će, nakon što ih policija kazni radi vožnje bez pojasa, kod nas tražiti ovakvu potvrdu izmišljajući pri tome bolesti i simptome.

Zakonodavac je trebao pobrojati dijagnoze koje su zapreka stavljanju pojasa, takvih je vrlo malo.

Zapravo mislim da bi najadekvatnije da se sve u vezi ovoga prepustzi medicini rada.

U svojoj praksi imao sam jednog pacijenta koji mi je tražio takvu potvrdu, ali taj je imao ugrađen pace-meaker na strani pojasa pa je i bilo opravdano.

Neven
šalunastranu ;-)

ali
mislim da ministra treba pitati da li je pročitao pravilnik prije nego ga je potpisao (kukavičje jaje, kako se to ono kaže: možda mu je netko podmetnuo dokument).
da li je svjestan da zapravo ovakvim pravilnikom daje ovlasti LOMovima i Slomovima da omogućavaju građanima RH da krše zakon, osobito zakon koji zapravo njih tjera na promišljanje o sigurnosti u vožnji.
dakle - SLOM je iznad Zaklona ;-).

i što je slijedeće: Potvrda da se smije voziti brže od 170km/h po gradskim cestama radi zdravstvenih razloga?
Potvrda da je netko kleptoman pa je zbog toga pokrao i stjerao firmu u stečaj?

da, da, mozda je i čačić zapravo imao nekakvu slicnu potvrdu dok se vozio po Madjarskoj....

b.

2012/4/17 dr Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx>
Ako strada jer se nije vezao kriv je SLOMO

Dana 17. travnja 2012. 09:33 Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx> je napisao/la:
prvi april je bio prije 16 dana.
kakva je onda ova šala?

meni je ovo pregenijalno.
ja ozbiljno razmisljam o tome da  ispisem te potvrde svim dvojim kronicarima.

ma ovo je totalna ludnica..haha...
Dana 17. travnja 2012. 01:07 Tajnik Kohom <kohomtajnik@xxxxxxxxx> je napisao/la:

Stižu nam nove potvrde za izdavanje ?

U prilogu nove NN ...