[smartdoctor] Re: Novosti iz NN

  • From: "Marija Klaric" <marija.klaric1@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 Apr 2012 23:45:13 +0200

Dakle još jedan nonsens. Hoće se li ikada pitati liječnik, do kada ćemo biti
poligon svih bedastoća.

Iz navedenog proizlaze brojni apsurdi :

1) Nigdje se ne definiraju stanja koja dovode do situacije u kojoj ste
"više" ugroženi samim  pojasom , negli nevezani u vožnji što sa sobom nosi
veliki rizik nesretnog slučaja. To je tipična "Hrvatska " priča koja otvara
mogućnosti brojnih "makinacija", izbjegavanja zakona , podmićivanja. Za nas
nosi nove sukobe sa tipičnim Hrvatom koji smatra da je "oslobođen" svega
stoga što "on tako misli". Dakle postupak POTPUNO OBRNUT od svega vezanog za
zdrav razum - normalnim slijedom  liječnik tijekom liječenja  postavlja
indikaciju potrebe " nevezanja" zbog zaštite zdravlja pacijenta, DAKLE ON
INDICIRA I DAJE MIŠLJENJE MA KOJE ON SPECIJALNOSTI BIO !!!!

2) A sada vrhunac gluposti - ako liječnik vulgaris NE MOŽE UTVRDITI RAZLOG
KOJI ONEMOGUĆAVA RAZLOG NEKORIŠTENJA POJASA / dakle moje stručno mišljenje
je da tipični Hrvat nema nikakvog zdrav.razloga da se ne veže, osim u
rijetkim iznimnim slučajevima / OBVEZAN JE TRAŽITI MIŠLJENJE
SPECIJALISTE????????????? ODREĐENOG PODRUČJA. Kakva perfidna rečenica!

Koja se ovdje tek vrata otvaraju - HRVATSKA VRATA !!!- ponovna degradacija
naše struke , trošenje NAŠIH novaca ionako bijednog zdravstvenog kolača /
NEPOTREBNA UPUĆIVANJA NA DRUGE RAZINE/, otvorena vrata MITOLOGIJI/ što je
uvriježena boljka bolničke razine/ kako bi se izbjeglo poštivanje zakona.

Tko piše ovakve pravilnike ? ŠTA UČINITI sa Pravilnikom koji je već na snazi
? Ponovno dopisi, mišljenja stručnih i strukovnih udruga , rezultat? To je
Pravilnik koji je stupio na snagu ili će za koji dan ( osmi dan od objave u
NN), on obvezuje , dovodi vas u poziciju da budete kažnjeni ( sjećate se
NAŠA riječ) , promijenjeni ( uvijek ima onih koji pišu i potpisuju po
potrebi) , degradirani ( jasno je da nema indikacije , a pacijent se
slavodobitno vrati od bolničkog sa potvrdom) , u stalnom sukobu ( iza putnog
naloga dolazi otpusnica i lijek, klauzula, pelena , kućna njega , a sad i
pojas) .

Lp

Meri

  _____