[smartdoctor] Re: Novosti iz NN

  • From: Ljiljana Lulic-Karapetric <ljiljana.lulic.karapetric@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 17 Apr 2012 10:01:56 +0200

Očekujem razumijevanje od nove zdravstvene vlasti  i sada se pitam što je
ovo. Zar smo mi svi zaista tako naivni kada se nadamo nekakvim razumnim
dogovorima.....
Ako nam već ponovo hoće nametnuti nepotrebna administriranja da su si barem
dali truda i napravili taj novi pravilnik kako treba...... Čak se i ne
trude ......
Ovo me već osobno vrijeđa i pitam se što kao pojedinac mogu napraviti?
A što mi svi skupa možemo napraviti??????
Recite mi ....
Ljiljana

Dana 17. travnja 2012. 09:33 Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx> je